پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > Company news about اقدامات حفاظتی اولیه در برابر کروناویروس جدید
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-0577-65158944
اکنون تماس بگیرید

اقدامات حفاظتی اولیه در برابر کروناویروس جدید

2020-03-24

Latest company news about اقدامات حفاظتی اولیه در برابر کروناویروس جدید

اقدامات حفاظتی اولیه در برابر کروناویروس جدید

1. دست های خود را مرتب بشویید
دست های خود را به طور مکرر با دستمال های حاوی الکل یا صابون و آب بشویید.چرا؟شستن دست‌ها با مالش دست‌های حاوی الکل یا آب و صابون، اگر روی دست‌های شما باشد، ویروس را از بین می‌برد.

2. بهداشت تنفسی را رعایت کنید
هنگام سرفه و عطسه، دهان و بینی را با آرنج یا دستمال خمیده بپوشانید – بلافاصله دستمال را در یک سطل دربسته بیندازید و دستان خود را با مایع دستمال حاوی الکل یا آب و صابون تمیز کنید.
چرا؟پوشاندن دهان و بینی هنگام سرفه و عطسه از انتشار میکروب ها و ویروس ها جلوگیری می کند.اگر با دستان خود عطسه یا سرفه کنید، ممکن است اشیا یا افرادی را که لمس می کنید آلوده کنید.

3. فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید
حداقل یک متر فاصله بین خود و سایر افراد، به ویژه افرادی که سرفه، عطسه و تب دارند، حفظ کنید.
چرا؟هنگامی که فردی که به یک بیماری تنفسی مانند 2019-nCoV آلوده است، سرفه یا عطسه می کند، قطرات کوچک حاوی ویروس را بیرون می ریزد.اگر خیلی نزدیک باشید، می توانید در ویروس تنفس کنید.

4. از دست زدن به چشم، بینی و دهان خودداری کنید
چرا؟دست ها سطوح زیادی را که می توانند به ویروس آلوده شوند، لمس می کنند.اگر چشم‌ها، بینی یا دهان خود را با دست‌های آلوده لمس کنید، می‌توانید ویروس را از سطح به خودتان منتقل کنید.

5. اگر تب، سرفه و مشکل در تنفس دارید، زودتر به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.اگر به منطقه ای سفر کرده اید که 2019-nCoV گزارش شده است، به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود اطلاع دهید.
چرا؟هر زمان که تب، سرفه و مشکل در تنفس دارید، مهم است که فوراً به پزشک مراجعه کنید زیرا ممکن است به دلیل عفونت تنفسی یا سایر شرایط جدی باشد.
علائم تنفسی همراه با تب می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و بسته به سابقه سفر و شرایط شخصی شما، 2019-nCoV می‌تواند یکی از آنها باشد.

6. به عنوان یک اقدام احتیاطی کلی، هنگام بازدید از بازارهای حیوانات زنده، بازارهای مرطوب یا بازارهای محصولات حیوانی، اقدامات بهداشتی عمومی را انجام دهید. پس از دست زدن به حیوانات و محصولات حیوانی، دست‌ها را به طور مرتب با آب و صابون بشویید.از لمس چشم ها، بینی یا دهان با دست خودداری کنید.و از تماس با حیوانات بیمار یا محصولات حیوانی فاسد خودداری کنید.
از هر گونه تماس با سایر حیوانات موجود در بازار (مانند جوندگان، پرندگان، خفاش ها) اکیداً خودداری کنید.از تماس با فضولات حیوانی یا مایعات بالقوه آلوده روی خاک یا ساختمان مغازه ها و تأسیسات بازار خودداری کنید.

آخرین اخبار شرکت اقدامات حفاظتی اولیه در برابر کروناویروس جدید  0آخرین اخبار شرکت اقدامات حفاظتی اولیه در برابر کروناویروس جدید  1

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب ماشین آلات فرآوری دارویی تامین کننده. حق چاپ © 2014-2024 pharmaceuticalprocessingmachines.com . تمامی حقوق محفوظ است.